ΖΩΓΡΑΦΟΙ – ΓΛΥΠΤΕΣ
|
ΕΡΓΟ
|
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
|
Δομήνικος Θεοτοκόπουλος
|
Η ταφή του Κόμητος Οργκάθ.
Ο Άγιος Φραγκίσκος της
Ασίζης.
|
Θέματα : θρησκευτικά, τοπία, προσωπογραφίες.
|
Τιτσιάνο
|
Προσωπογραφία της Floca Bella
Η γυναίκα ο καθρέφτης"
Οι τρεις ηλικίες του
ανθρώπου
|
Ο κυριότερος εκπρόσωπος της Βενετικής σχολής. Προσέχει ιδιαίτερα το
χρώμα, την κομψότητα και τη χάρη.
|
Λεονάρντο ντα Βίντσι
|
Τζοκόντα
Η Παρθένος των Βράχων
Η προσκύνηση των Μάγων.
Μυστικός Δείπνος
|
Tεχνοτροπικά
ευρήματα του Λεονάρντο:
σφουμάτο
ατμοσφαιρική προοπτική
|
Μιχαήλ Άγγελος
|
Δευτέρα Παρουσία
Δαβίδ
Πιετά
Μωυσής
|
Απέκτησε αξιοθαύμαστη
τεχνική, είχε ιδιαίτερη γνώση της ανατομίας του ανθρώπινου σώματος και απέδωσε στα έργα
του τη δύναμη του ανθρώπου
|
Λορέντζο Γκιμπέρτι
|
Ανάγλυφες παραστάσεις σε
δύο πόρτες του Βαπτιστηρίου της
Φλωρεντίας («Θύρα
του Παραδείσου»)
|
Προσπαθούσε
να συμφιλιώσει τα νέα επιτεύγματα με την παράδοση της διεθνούς γοτθικής
τεχνοτροπίας
|
Φρα Αντζέλικο
|
Η Αποκαθήλωση
Η Στέψη της Παρθένου
Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.
|
Διακρίθηκε στην απόδοση θρησκευτικών θεμάτων.
Ονομάστηκε “Ο ζωγράφος των Αγγέλων»
|
Ντονατέλλο
|
Άγαλμα του Αγίου Γεωργίου.
Έφιππο
ορειχάλκινο άγαλμα του Βενετού στρατηγού Γκατταμελάτα
|
Συνδυάζει την απλότητα της αρχαίας γλυπτικής με το
ρεαλισμό και τη θρησκευτικότητα της μεσαιωνικής τέχνης.
|
Άλμπρεχτ Ντύρερ
|
Η Αποκάλυψη
Αυτοπροσωπογραφία
|
Στα έργα του εντοπίζονται στοιχεία της
αναγεννησιακής τέχνης αλλά και στοιχεία σκοτεινά όπως η δεισιδαιμονία και ο
φόβος.
|
Ιερώνυμος Μπος
|
Ο κήπος των απολαύσεων
Το κάρο με το χόρτο
|
Θέματα φανταστικά, συμβολικά και αινιγματικά. Οι
απεικονιζόμενες μορφές αλλόκοτες, εφιαλτικές ή και τερατώδεις .
|
Πίτερ Μπρέγκελ
ο Πρεσβύτερος
|
Οι ζητιάνοι
Οι κυνηγοί
Τοπίο με ουράνιο τόξο
|
Θέματα από την καθημερινή ζωή δίνοντας έμφαση στη λεπτομέρεια,
το χρώμα και την πιστή απεικόνιση της φύσης.
|
Σάντρο Μποτιτσέλι
|
Η Γέννηση της Αφροδίτης
Η Αλληγορία της Άνοιξης
|
Εμπνεύστηκε από τη θρησκεία και τη μυθολογία και
εκφράζει το ανθρωπιστικό πνεύμα της φλωρεντινής Ακαδημίας.
|
Ραφαήλ Σάντι
|
Η Σχολή των Αθηνών
Ο Παρνασσός
Μαντόνες
|
Τα έργα του χαρακτηρίζονται από ακρίβεια στο
σχέδιο, αρμονία των γραμμών και λεπτότητα των χρωμάτων.
|
ΜΗΤΣΙΑ ΓΙΑΝΝΑ
ΜΠΟΥΓΑΔΗ ΑΝΤΩΝΙΑ
ΠΑΝΑΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
ΠΑΠΑΔΟΓΙΑ ΝΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Mπράβο, άριστη εργασία!
ΑπάντησηΔιαγραφή